State of Decay Breakdown عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط Microsoft Studios طراحی و ساخته شده است و شرکت Undead Labs برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. در واقع این بازی شامل یک DLC به همراه نسخه کامل بازی است که بصورت رسمی منتشر شده است. اینجا آخر زندگی است, زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و فقط عده ای بازمانده بصورت پراکنده زنده هستند سعی بر خلق یک جامعه قوی در دنیای آخرالزمان را دارند. سبک بازی سوم شخص اکشن است و بازی بصورت Open World میباشد, کل نقشه بازی برای شما در دسترس است, مواظب باشید چراکه در هر قسمت زامبیها وجود دارند, در واقع شما باید جان خود حفظ کرده و با استفاده از سلاح ها و تامین وسایل مورد نیاز در مقابل زامبی ها بایستید و به بازمانده های دیگر کمک کنید. میزان استقامت محدود شما باعث می شود تا نتوانید در درگیری های بزرگ شرکت کنید. همیشه باید سعی کنید که مبارزه های خود را بدون سر و صدا به پایان برسانید، چون ایجاد صدا باعث می شود که زامبی های بیشتری به سمت شما بیایند. گرافیک بازی در مقابل با حجم کم بازی بخوی طراحی شده است و بازی از قدرت گیم پلی خوبی بهره میبرد. در نتیجه انجام حملات شجاعانه برای غذا و مهمات، و نجات دیگر بازماندگان با استعدادهای منحصر به فرد از ویژگی های دیگر این بازی است.

State of Decay Breakdown PC-SKIDROW

 

State of Decay Breakdown pc cover دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP SP3
Processor: Core 2 Duo 2.4GHz (E6600) / Athlon X64 3400
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 2600 XT / GeForce 9600 GSO / Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 series or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 4750 / GeForce GT 240 / Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

State of Decay Breakdown screenshots 01 small دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC State of Decay Breakdown screenshots 02 small دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC

State of Decay Breakdown screenshots 03 small دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC State of Decay Breakdown screenshots 04 small دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC

 

source دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: بازی State of Decay Breakdown, دانلود DLC برای بازی State of Decay, دانلود State of Decay Breakdown, دانلود رایگان DLC بازی State of Decay Breakdown, دانلود رایگان State of Decay Breakdown, دانلود رایگان آپدیت بازی State of Decay Breakdown, دانلود مستقیم State of Decay Breakdown, دانلود مستقیم دی ال سی بازی State of Decay Breakdown, دانلود نسخه SKIDROW بازی State of Decay Breakdown, دانلود نسخه اسکیدرو بازی State of Decay Breakdown, دانلود نسخه کرک سالم State of Decay Breakdown ,

تاريخ : دو شنبه 2 دی 1392 | 17:52 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

dvd دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در هفت DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

 

به دور از این زیبایی های طبیعی، شروع این سفر رویایی خطرهای زیادی را در پی خواهد داشت. در ابتدای بازی یک کشتی ضعیف در اختیار شما گذاشته می شود تا با استفاده از آن شروعی برای سفر خود رقم بزنید. حال حتما پیش خود می گویید که شروع یک ماجراجویی با حداقل امکانات و مواجهی با دزدان دریایی بزرگ تاریخ، کار به شدت سختی خواهد بود اما هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با پیش روی در طول بازی، کشتی و شخصیت خود را تقویت و شخصی سازی کنید که همین امر رویایی شما با دشمنانتان را سهل و نامتان را بیش از پیش طنین انداز می کند. با وجود اینکه در ابتدای بازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده نخواهد شد اما چیزی در این مابین خودنمایی میکند که می تواند برگ برنده ای برای شما در مقابله با دشمنانتان باشد و آن هم دوربین Kenway است. به وسیله این دوربین می توانید کشتی های دشمن را از فواصل دور رصد کنید و از نوع محموله و میزان قدرت آن ها باخبر شوید. به علاوه به کمک همین وسیله می توانید از نوع یک جزیره و معادن موجود در آن باخبر شوید که بستری را برای پیروزی و موفقیت شما در مسیر تجارت فراهم میسازد.

 

حال به سوی دیگری برویم و نگاهی به این دزدان دریایی بیندازیم که خود را از پادشاهان کارائیب می دانستند. چه کسی می تواند پادشاه واقعی این جهان عظیم باشد؟ آیا مبارزه و مقابله با دزدانی که نه نام بزرگی را یدک میکشند و نه بخشی از حقیقت های تاریخی آن دوره را به دنبال خود دارند جذاب است؟! نگران نباشید زیرا در این شماره با دزدان دریایی بزرگی که در آن سال ها حکفرمای دریاها و آب های آزاد بودند آشنا می شوید و با توجه به داستانی که هریک بازگو می کنند، با عقاید و افکار دزدان دریایی و جوامع مختلف موجود در بازی بیشتر آشنا می شوید. از میان این دزدان دریایی مشهور می توان به Black Beard، Anne Bonny، Jack Rackham و Charles Vane اشاره کرد که هریک باتوجه به قدرت و توانایی هایی که داشتند، توانستند به شهرتی دست یابند و نام خود را چه خوب، چه بد جاودانه سازند.

 

با وجود تمامی این تعاریف، Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

منبع توضیحات: بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins Creed IV screenshots 01 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 02 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 03 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 04 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 05 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 06 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core2Quad Q8400 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with shader Model 4.0 or higher)
Hard Drive: 30 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400S @ 2.5 GHz or better or AMD Phenom II x4 940 @ 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Supported video cards at the time of release: Nvidia GeForce GTX 260 or better and GeForce GTX 400, GTX 500, GTX 600 and GTX 700 series. AMD Radeon HD4870 or better and Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series. Note: Latest GeForce drivers tested: 327.23 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series on Vista and 13.9 for Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series on Win7 and Win8. Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

 

source دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Direct Link

 

——————————————————————-

 

نسخه فشرده ۵.۷ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی و بخش Multiplayer آن، از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC دانلود نسخه BlackBoxبه صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

 

——————————————————————-

 

download دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC – دانلود آپدیت سوم بازی Update v1.03 with DLC-RELOADED

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: آموزش نصب بازی Assassins Creed IV Black Flag, خرید آنلاین بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود Assassins Creed IV Black Flag, دانلود BlackBox برای بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود بازی Assassin's Creed 4 برای PC, دانلود بازی اساسینز کرید 4 برای pc, دانلود رایگان Assassins Creed IV Black Flag, دانلود رایگان تمامی دی ال سی بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم Assassins Creed IV Black Flag ,

تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 13:31 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PS3-PSN+CFW 4.21 FIX

 

Final Exam ps3 cover small دانلود بازی Final Exam برای PS3

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Final Exam screenshots 01 small دانلود بازی Final Exam برای PS3 Final Exam screenshots 02 small دانلود بازی Final Exam برای PS3

Final Exam screenshots 03 small دانلود بازی Final Exam برای PS3 Final Exam screenshots 04 small دانلود بازی Final Exam برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Final Exam برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Final Exam برای PS3 دانلود:    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود از سرور داخل ایران Final Exam, دانلود بازی Final Exam PS3, دانلود بازی Final Exam برای ps3, دانلود بازی امتحان نهایی برای پلی استیشن 3, دانلود فیکس 4 , 21 نسخه PSN بازی Final Exam, دانلود لینک مستقیم پر سرعت Final Exam, دانلود نسخه پلی استیشن 3 بازی Final Exam ,

تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 13:48 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

Verdict Day یک عنوان روباتیک و محبوب است که حوادث آینده و جنگ هایی را بر سر منابع ارزشمند طبیعی در آینده را نشان می دهد.این عنوان دارای یک بخش چند نفره زیبا و غنی می باشد که شمل می توانید با دوستان خود به بازی کردن این عنوان و تسخیر مناطق و منابع مختلف بپردازید و اما اگر شما بازی کردن به صورت تک نفره و آفلاین را ترجیح می دهید سازندگان در این بازی AI ها و یا هوش مصنوعی هایی را برای بازی کردن این عنوان به صورت تک نفره نیز برای شما قرار داده اند. لازم به ذکر است که این عنوان شامل یک بخش و حالت اپراتو {Operator mode} می شود که به شما زاویه دیدی از بالا می دهد یا به اصطلاح بازی را تبدیل به حالت top-down game می کند که به شما اجازه ی مشاهده ی کابین افراد و گیمر های دیگر و نیز علامت گذاری اهداف و نقاط مختلف را به صورت real-time را می دهد..

Armored Core Verdict Day PS3-DUPLEX

 

Armored Core Verdict Day ps3 cover دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Armored Core Verdict Day screenshots 01 small دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3 Armored Core Verdict Day screenshots 02 small دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3

Armored Core Verdict Day screenshots 03 small دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3 Armored Core Verdict Day screenshots 04 small دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3

Armored Core Verdict Day screenshots 05 small دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3 Armored Core Verdict Day screenshots 06 small دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود بازی ARMORED CORE VERDICT DAY برای CFW 4 , 46, دانلود بازی ARMORED CORE VERDICT DAY برای PS3, دانلود فیکس 3 , 55 برای بازی Armored Core Verdict Day, دانلود لینک مستقیم بازی Armored Core Verdict Day نسخه STRiKE, ,

تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392 | 1:3 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن می باشد که براساس فیلمی با همین نام ساخته شده است . داستان درباره ی پلیسی است که کشته میشود و بعد از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده میپیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد هست که قاتل خود را که یک فرد زنده است پیدا کند. شرکت سازنده یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان ، سلاح ها ، افکت ها و بخش های طنز فیلم ، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید . برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

RIPD The Game-FLT | 2.0 GB

 

RIPD The Game دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, Windows 7

Processor: Intel Core2 Duo or AMD Athlon 64 X2, 2GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800 or ATI Radeon™ 2900 XT

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound:Any DirectX compatible card

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows XP, Vista, Windows 7

Processor: Intel Core2 Quad or AMD Phenom X4 9950, 2.6GHz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or ATI Radeon™ 5850

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound:Any DirectX compatible card

تصاویر محیط بازی :

RIPD The Game S2 s دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC RIPD The Game S1 s دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC

RIPD The Game S4 s دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC RIPD The Game S3 s دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC

RIPD The Game S6 s دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC RIPD The Game S5 s دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC

 

caution دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: تصاویر بازی RIPD The Game , دانلود بازی RIPD The Game , دانلود بازی RIPD The Game برای کامپیوتر , دانلود بازی RIPD The Game نسخه FLT ,

تاريخ : شنبه 29 تير 1392 | 15:50 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360

این بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Fast and Furious: Showdown XBOX360-SPARE_REPACK

 

Fast and Furious showdown xbox360 cover small دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Fast and Furious showdown screenshots 03 small دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360 Fast and Furious showdown screenshots 02 small دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360

Fast and Furious showdown screenshots 01 small دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Fast and Furious: Showdown برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :

 

Embedupload

  

Direct Link
موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: توضیحات بازی Fast and Furious: Showdown , دانلود Fast and Furious: Showdown برای xbox360 , دانلود از سرور putlocker بازی Fast and Furious: Showdown برای xbox360 ,

تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | 17:21 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

Resident Evil Revelations XBOX360-iMARS | 8.0 GB

 

Resident Evil Revelations دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360

 

 

گرافیک HD، این بازی را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. مدل شخصیت ها از نو طراحی شده اند و چندظلعی های (Polygon) بیشتری در آن ها به کار رفته اند. البته این موضوع در میان پرده های بازی دیده نمی شود و ضعف طراحی در این قسمت ها به خوبی دیده می شود. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد. در حالیکه قسمت کمی از بازی به نمایش درآمد، همه جذب فضاسازی های آن شدند، چون تجربه ای بسیار بهتر از نسخه ۳DS به همراه داشت.

برای این نسخه یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها هانک (Hunk) نیز دیده می شود. به نظر می رسد که دوستداران نسخه های کلاسیک از این بازی راضی خواهند بود. شاید بتوان Revelations را یکی از نسخه های موفق RE در این چند سال نامید.

 

تصاویر محیط بازی :

 

Resident Evil Revelations S2 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360 Resident Evil Revelations S1 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360

Resident Evil Revelations S4 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360 Resident Evil Revelations S3 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360

Resident Evil Revelations S6 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360 Resident Evil Revelations S5 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360

 

کاور اورجینال نسخه XBOX360 بازی :

 

Resident Evil Revelations cover s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید .

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای XBOX360دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Embedupload    Direct Link

 

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: تصاویر محیط بازی Resident Evil: Revelations , تصاویر گیم پلی بازی Resident Evil: Revelations , دانلود بازی Resident Evil: Revelations ,

تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | 17:21 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

Mini Motor Racing EVO عنوان یک بازی ریسینگ بسیار زیبا و جذاب برای PC می باشد که پس از موفقیت های نسخه های آندرویدی و آیفون ، نسخه ی ویندوز آن نیز ساخته و روانه بازار شد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید ، در این راه می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی را نیز خواهید داشت . این بازی برای کسانی که هیچ وقت نمی خواهند از ترمز استفاده کنند بسیار مناسب می باشد ! قابلیت بازی کردن آنلاین به صورت ۴ نفره ، داشتن نیتروژن ، مسیرهای متنوع برای مسابقه در شرایط آب و هوایی مختلف ، داشتن بخش مرحله ای و … از سایر ویژگی های این بازی جذاب می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Mini Motor Racing EVO-FANiSO | 1.0 GB

 

Mini Motor Racing EVO دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی:

OS : Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8

CPU: 2GHz or equivalent processor

Memory: 2 GB RAM

Video Card: 128mb video RAM with Shader Model 2.0 or higher

HDD Space: 1.5 GB HD space

DirectX®:9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

Mini Motor Racing EVO S2 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S1 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

Mini Motor Racing EVO S4 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S3 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

Mini Motor Racing EVO S6 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S5 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

 

source دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload     Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload     Direct Link


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود بازی mini motor racing , دانلود بازی mini motor racing برای PC , دانلود بازی Mini Motor Racing برای کامپیوتر , دانلود بازی ریسینگ برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین 2013 برای کامپیوتر ,

تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392 | 12:56 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

sniper ghost warrior 2 cover small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 

 

در سال ١٩٩٣ و پس از سرنگونی دولت دموتراتیک Isla Trueno جنگی بین بوسنی و صربستان اتفاق می افتد. در این بین هم شخصیت اصلی بازی که مشاور امنیتی و خصوصی کاپیتان کول اندرسون از جناح بوسنی می باشد ، برای کمک به همرزمان خود و سرکوب کردن اقدامات دشمن که صرب ها خواهند بود، ماموریت های مختلف خود را به مانند یک روح در سراسر جهان از جمله جنگ های شهری در سارایوو تا جنگل های استوایی در برمه و کوه های تبت برای دستیابی به اهداف خود آغاز خواهد کرد. در این بین شخصیت اصلی برای موفقیت در ماموریت های خود سختی هایی از جمله شکنجه ، سرمایی فراتر از حد تصور و تشنگی و گشنگی را به جان خواهد خرید .ماموریت هایی که فقط یک تک تیرانداز قادر به تحمل آن می باشد.
به هر حال این تنها گفته هایسست که City Interactive از هسته اصلی داستان بازی در این نسخه اعلام کرده است و با توجه به درس گرفتن از اشتباهات گذشته به نظر می رسد که در این نسخه با داستان بهتر و همچنین روایت بهتری روبرو خواهیم شد.

 

با CryENGINE 3 دنیا زیباتر می شود :

نسخه قبلی با موتور  Chrome Engine 4 ساخته شد و علی رغم نمایی زیبا از جنگل با کمی دقت به راحتی می شد عمق فاجعه را در گرافیک فهمید که طراحی زشت صورت ها که به مانند پلاستیک بودند و انیمیش شخصیت ها تنها گوشه ای از این فاجعه می باشد. اولین نکته ای که بلا فاصله در هنگام مشاهده ویدیوها جلب توجه بسیاری خواهد کرد در مورد گرافیک بازی می باشد که این بار به لطف استفاده از موتور قدرتمند CryENGINE 3 و همچنین بنا به گفته های city-interactive گرافیکی خیره کننده را ارائه خواهد داد. جزئیات محیط و همچنین غنی بودن آن در مقایسه با قسمت اول به قدری زیباست که در مقایسه با قسمت یک شوخی به نظر می رسد. محدوده دید بازیباز بسیار گسترده تر از قبل شده و نورپردازی به عنوان یکی از عوامل که تاثیر بسیاری در بهتر شدن گرافیک خواهد داشت در این نسخه نمود بهتری پیدا کرده است. نحوه شکسته شدن نور از میان شاخ و برگ های درختان کاملا طبیعی بوده و نوری که از پنجره ای ره به داخل پیدا می کند به زیبایی هر چه تمام تر نمایش داده می شود. جزییات شخصیت ها پیشرفت بسیاری را به خود دیده است اما برای عنوانی که با موتور CryENGINE 3 ساخته می شود جای کار بیشتری را خواهد طلبید. همچنین انیمیشن شخصیت ها هم در زمان برخورد تیر و اصابت چاقو کاملا از روی واقعیت طراحی شده است و این تلاش بسیار سازندگان را می رساند.
کیفیت بافت ها و آبجکت ها در این نسخه بیشترین پیشرفت را داشته است و رنگ بندی عالی محیط به خصوص در محیط های بسته نکته ایست که باید به آن توجه کرد.  تخریب پذیری بازی چندان زیاد نیست ولی تاثیر پذیری آن در سطح خوبیست. فرو ریختن یک ساختمان جلوه بسیار جالبی را دارد. این بار تیم سازنده تمامی سلاح ها را از روی مدل های واقعی طراحی کرده است تا دیگر از این حیث ایرادی نتوانبه بازی گرفت. البتهبعضا در نمایش های بازی پیش آمده که بافت ها بعضی از اشیاها به خصوص جعبه ها بعد از چند ثانیه نمایان می شود و حتی در بعضی از مواقع حتی چند ثانیه ای برای تشکیل این بافت ها طول خواهد کشید که برای بازی هایی که در این سال عرضه می شوند اصلا جالب نیست. همچنین CryENGINE 3 این اجازه را می دهد تا دشمنان بیشتری در محیط به نمایش دربیایند.

منبع توضیحات: رایان گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.2 GHz dual core Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2 or better
RAM: 2GB
Graphics: DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 8800 GT or AMD Radeon 3850 or better.
Operating system: Windows XP SP 3/ Windows Vista SP1
HDD: 9 GB free hard drive space

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 2.6 GHz quad core Intel Core i5 or AMD Phenom X4 processor
RAM: 4GB system memory
Graphics: DirectX 11 compatible graphics card with 1GB RAM, Nvidia GTX 560 or AMD 6850.
Operating system: Windows 7
HDD: 9 GB free hard drive space

 

تصاویری از محیط بازی:

sniper ghost warrior 2 screenshots 01 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC sniper ghost warrior 2 screenshots 02 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

sniper ghost warrior 2 screenshots 03 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC sniper ghost warrior 2 screenshots 04 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

sniper ghost warrior 2 screenshots 05 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

source دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی توسط فایروال شما بلاک شده باشد تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

نسخه فشرده ۴٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه هیچ چیزی نه از بازی کاسته شده و نه از کیفیت چیزی کم شده است. تنها بازی فشرده سازی گردیده است و همه ی جزیئات بازی به صورت اوریجینال می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC دانلود BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود Sniper Ghost Warrior 2 , دانلود از سرور putlocker بازی Sniper Ghost Warrior 2 , دانلود با لینک مستقیم بازی Sniper Ghost Warrior 2 , دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای کامپیوتر ,

تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391 | 12:7 | نویسنده : محمدرضا یگانه |
  دانلود بازی Tomb Raider برای PC

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

 

Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC

 

dvd دانلود بازی Tomb Raider برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Tomb Raider برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP Service Pack 3, Windows Vista,7,8

CPU : 2GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo or better, AMD Athlon X2 or better)s

RAM : 1 GB (Win XP), 2 GB (Win Vista/7)s

Video Card: DirectX 9 Graphics card with 512 MB Video RAM (Radeon HD 2600 XT/Geforce 8600)s

DirectX®: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی بازی :

OS : Vista, Windows 7 or Windows 8

CPU : AMD Phenom II X2 955, Intel Core i5-750

RAM : 4 GB

Video Card: DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM (Radeon HD 4870/Geforce GTX 480)s

DirectX®: 11

تصاویر محیط بازی :

 

tomb raider 11 دانلود بازی Tomb Raider برای PC tomb raider 12 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

tomb raider 13 دانلود بازی Tomb Raider برای PC tomb raider 14 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

tomb raider 15 دانلود بازی Tomb Raider برای PC tomb raider 16 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

 

TRAILER1 دانلود بازی Tomb Raider برای PC دانلود تریلر بازی – ۲۶٫۸ مگابایت | لینک کمکی

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از لینک های کمکی دریافت نمایید ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Tomb Raider برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Tomb Raider برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: خرید پستی بازی Tomb Raider برای PC , دانلود بازی Tomb Raider , دانلود بازی Tomb Raider 2013 , دانلود بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر , دانلود بازی Tomb Raider با لینک مستقیم , دانلود بازی Tomb Raider جدید , دانلود بازی Tomb Raider کرک SKIDROW , دانلود بازی توم ریدر 2013 , دانلود بازی توم ریدر برای کامپیوتر , دانلود رایگان بازی Tomb Raider , دانلود مستقیم بازی Tomb Raider , دانلود نسخه Blackbox بازی Tomb Raider , دانلود نسخه بلک باکس بازی Tomb Raider , دانلود نسخه جدید بازی Tomb Raider , دانلود نسخه جدید بازی توم ریدر , دانلود نسخه نهایی بازی Tomb Raider , دانلود نسخه کامپیوتر بازی Tomb Raider , دانلود نسخه کرک شده بازی Tomb Raider , دانلود نسخه کم حجم بازی Tomb Raider , دانلود پرسرعت بازی Tomb Raider , دانلود کرک اسکیدرو Tomb Raider , دانلود کرک بازی Tomb Raider , سیستم مورد نیاز بازی Tomb Raider 2013 ,

تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391 | 16:22 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

دانلود بازی Brutal Legend برای PC

Brutal Legend یک بازی سوم-شخص است که از فاکتورهای بازی های RTS نیز استفاده می کند. بازی کاملا Open-World است و بر طبق گفته کارگردان، بازی محیطی بالغ بر ۶۴ کیلومتر مربع را در بر دارد. ادی در بازی از ۳ نوع ابزار که سلاح های او در مبارزات محسوب می شوند، استفاده می کند. اولین آن ها یک نوع تبر است که در بازی The Separator نامیده می شود. دومین ابزار او یک گیتار Flying V است که Clementine نام دارد. این گیتار می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند. سومین و آخرین سلاح ادی هم Hot Rod نام دارد که ادی آن را The Deuce می نامد. با ارتقا دادن این ابزار حرکات و قابلیت های جدیدی به دست خواهید آورد که از آن ها می توانید در طول بازی استفاده کنید. این ابزار می توانند با یکدیگر ترکیب شوند، به طور مثال با ترکیب Clementine و Separator می توانید مواد آتش زا به سمت دشمنان پرتاب کنید. مبارزه با Bossهای بازی نیز بسیار خوب و جذاب است. بازیکن می تواند از Deuce استفاده کند تا Boss را فریب دهد و با اجرای Earthshaker به وسیله Clementine به او صدمه وارد کنید. در بازی ۲۳ مرحله اصلی و ۳۰ مرحله جانبی وجود دارد که بازیکن می تواند در طول بازی به انجام آن ها بپردازد. بازیکن در این مرحله ها موسیقی های Heavy Metal به دست می آورد که می تواند آن ها را در طول بازی گوش کند. مراحل دیگری هم در بازی وجود دارد که بر پایه المان های سبک RTS طراحی شده اند. در این مرحله ها بازیکن باید از صحنه بزرگی که روی آن قرار دارد در برابر نیروهای دشمن دفاع کند. در این زمان ادی می تواند برای خود ارتش درست کند تا با دشمن مقابله کند. کنترل بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. شما هرگز با کنترل بازی مشکل نخواهید داشت. کنترل شخصیت بازی چه در حالت پیاده و در چه در حالت هایی که سوار بر چیزی هستید، بسیار نرم و روان است. با توجه به اینکه بازی ترکیبی از چند سبک مختلف است، شما نحوه کنترل بازی را به راحتی یاد می گیرید.

 

Brutal Legend Cover small دانلود بازی Brutal Legend برای PC

 

 

گرافیک:
گرافیک بازی در سطح خوبی قرار دارد، اما نمی توان آن را جزو بازی هایی به حساب آورد که در زمینه گرافیک حرفی برای گفتن دارند. طراحی شخصیت های بازی با توجه به اینکه آن ها کارتونی طراحی شده اند خوب است. محیط بازی بسیار زیبا طراحی شده و کم و کاستی در آن دیده نمی شود.

صداگذاری:
صداگذاری بازی یکی از نقاط قوت بازی به شمار می رود. استفاده از صدای بزرگان موسیقی Heavy Metal مانند:Ozzy Osbourne ،Lemmy Kilmister ،Rob Halford و Lita Ford از جمله عواملی هستند که باعث شده اند بازی در این قسمت بسیار قوی ظاهر شود. در این بازی بیش از ۱۰۸ آهنگ از ۷۵ گروه Heavy Metal قرار دارد. تمامی این آهنگ ها توسط تیم شفر (Tim Schafer) کارگردان بازی و امیلی ریجوی (Emily Ridgway) کارگردان موسیقی بازی انتخاب شده اند. این آهنگ ها به به قدری زیبا هستند که اکثر طرفداران Heavy Metal از آن ها راضی هستند.

نتیجه:
بازیBrutal Legend  یک سبک جدید را به بازی های کامپیوتری معرفی کرد. این بازی با استفاده از المان های موسیقی Heavy Metal و استفاده از شخصیت های معروف این سبک توانست برای خود جایی در بین بازی های خوب این نسل از به دست آورد. البته به نظر می رسد که همزمانی عرضه این بازی با بازی Uncharted 2: Among Thieves  باعث شود تا این بازی آن طور که باید نتواند به فروش و یا شهرت خاصی دست پیدا کند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: 1.8 GHz dual core CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB GeForce 8800, Radeon 3850, or Intel HD 2000 Graphics
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 8 GB HD space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo at 2.2 GHz, or AMD Athlon 64 at 2.2 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 512 MB GeForce 220, Radeon 4550, Intel HD 3000 Graphics
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 8 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

Brutal Legend screenshots 01 small دانلود بازی Brutal Legend برای PC Brutal Legend screenshots 02 small دانلود بازی Brutal Legend برای PC

 Brutal Legend screenshots 04 small دانلود بازی Brutal Legend برای PC

Brutal Legend screenshots 05 small دانلود بازی Brutal Legend برای PC Brutal Legend screenshots 06 small دانلود بازی Brutal Legend برای PC

 

source دانلود بازی Brutal Legend برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Brutal Legend برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Brutal Legend برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Embedupload    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود Brutal Legend , دانلود با لینک مستقیم Brutal Legend برای کامپیوتر , دانلود با لینک مستقیم نسخه ریلودد بازی Brutal Legend برای pc , دانلود بازی Brutal Legend , دانلود بازی Brutal Legend برای pc , دانلود بازی Brutal Legend نسخه کامپیوتر کرک شده , دانلود بازی پادشاه خونین برای کامپیوتر , دانلود نسخه pc بازی Brutal Legend , دانلود نسخه نهایی reloaded بازی Brutal Legend , دانلود ورژن کامپیوتر بازی Brutal Legend , دانلود کرک جداگانه بازی Brutal Legend , دانلود کرک نهایی بازی Brutal Legend ,

تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391 | 12:47 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC

Hallowed Legends 3 Ship of Bones – پس از اینکه هواپیمای مسافربری برلین-مسکو به دلیل شرایط نا مناسب جوی در نزدیکی ارلنبورگ سقوط کرد. تعداد اندکی از مسافران جان سالم به در بردند اما گویا دشواری نبرد پیش رو برای بقا در مقابل جادوگر بزرگ منطقه اعضای باقی مانده از مجموعه مسافران را تا سر حد مرگ خواهد برد.شما در نقش یکی از این مسافران می بایست نقش اساسی را در از بین بردن جادوگر بازی کنید.رمز و راز سحر و جادوی او را بر ملا کرده و سپس کتاب مقدس آتش را از چنگال او و سو استفاده هایش بیرون آورده و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از بازی را مشاهده نمایید.
 

Hallowed Cover دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC

 

 

تصاویر محیط بازی :

Hallowed S2 دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC Hallowed S1 دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.  

 

caution دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  password دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PCلینک دانلود – 1.14 گیگابایت | لینک کمکی

 

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: بازی کم حجم فانتزی , دانلود بازي هاي هيدن آبجکت , دانلود بازي هايدن ابجکت 2013 , دانلود بازي هيدن آبجکت , دانلود بازي هيدن آبجکت جديد , دانلود بازي کامپيوتر , دانلود بازي کامپيوتر رايگان , دانلود بازي کامپيوتر کم حجم , دانلود بازي کم حجم , دانلود به سبک هيدن آبجکت , دانلود رايگان بازي , دانلود رايگان بازي کامپيوتر , دانلود مستقيم بازي هيدن آبجکت , دانلود مستقيم بازي کامپيوتر , دانلود نسخه کرک شده بازي هيدن ايجکت ,

تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391 | 12:40 | نویسنده : محمدرضا یگانه |


 

 

دانلود بازی Crysis 3 برای PC


بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی RELOADED بازی|

|کرک فیکس نسخه Crackfix INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC


read دانلود بازی Crysis 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

در نمایش هایی که از این قسمت منتشر شد، ۲ دقیقه از این بازی را به بازیکنان نشان داده شد و ۵ راند مختلف از بازی منتشر شد. صحنه های جالب بازی شامل از بین بردن Trooperها توسط Hunterها بود. Trooperهایی که در این بازی از پا درمی آورید، خودشان به عنوان Hunter به بازی می آیند. روند بازی به این شکل است که آخرین فردی که زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. موضوع جالب این بخش، اینجاست که Trooperها دست به هر کاری می زنند تا شما را وادار به ورود به صحنه های اکشن کنند. Trooperها با مشاهده شما، فریاد می زنند و سایر افراد را خبر می کنند تا به سمت شما بیایند. به همین دلیل شما باید سریع حرکت کنید و یا هر گوشه از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از دست Trooperها فرار کنید و راه تازه ای برای کشتن آن ها پیدا کنید. در این حالت به بهترین شکل احساس می کنید که در نقش یک Predator قرار دارید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8
CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz AMD Athlon 64X2
RAM: At least 2 GB / 3 GB for Windows Vista
HARD DRIVE: At least 17 GB of free space
VIDEO: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM or better / NVidia GTS 450 or AMD Radeon HD5770

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8
CPU: 2.4 GHz Intel Core i5-750 / 2.7 GHz AMD Phenom II X4 805
RAM: At least 4 GB
HARD DRIVE: At least 17 GB of free space
VIDEO: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM or better / NVidia GTX560 or AMD Radeon HD5870

 

تصاویری از محیط بازی:

Crysis 3 S2 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC 

Crysis 3 S3 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC 

 Crysis 3 S6 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC

 

source دانلود بازی Crysis 3 برای PC توضیحات نصب: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack واقع در DVD2 را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

crysis3 print pc small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

 

caution دانلود بازی Crysis 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Crysis 3 برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

 

download دانلود بازی Crysis 3 برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

——————————————————————–

 

دانلود Crackfix INTERNAL-RELOADED:

کرک فیکس جدید بازی برای رد شدن از مرحله دوم دقایقی پیش توسط گروه ریلودد به طور رسمی عرضه شد. با بررسی های صورت گرفته، هنوز به وسیله این فیکس هم مشکلاتی وجود دارد. مشکل مرحله دوم برطرف شده اما مشکلی که هنوز پا برجاست، تمام کردن بازی است که در آخرین مرحله بازی شما قادر به کشتن رئیس نهایی (Final Boss) نمی باشید. توصیه وبسایت دانلودها منتظر بودن برای انتشار کرک فیکس جدید می باشد، اما در صورت نیاز و برای ادامه بازی تا رسیدن به رئیس نهایی می توانید کرک فیکس زیر را دانلود و بازی را اجرا نمایید. توضیحات نصب در زیر گفته شده است.

 

source دانلود بازی Crysis 3 برای PC توضیحات نصب Crackfix INTERNAL-RELOADED:

به محل نصب بازی، به فولدر bin32 رفته و فایل rldea.dll را پاک نمایید. حال فایل های موجود در فولدر Crackfix که دانلود نموده اید را در همین آدرس یعنی فولدر bin32 کپی نمایید. فایل اجرایی بازی را هم دقت داشته باشید مثل توضیحات اصلی نصب بازی، حتما توسط فایروال خود بلاک کرده باشید.

 

download دانلود بازی Crysis 3 برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود Crysis 3 برای کامپیوتر , دانلود از سرور putlocker بازی crysis 3 , دانلود از مدیافایر بازی Crysis 3 برای pc , دانلود رایگان بلک باکس بازی Crysis 3 , دانلود رایگان نسخه reloaded بازی Crysis 3 برای کامپیوتر , دانلود لینک مستقیم بازی Crysis 3 برای pc , دانلود مستقیم بلک باکس کرایسیس 3 , دانلود مستقیم نسخه RELOADED بازی Crysis 3 , دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی Crysis 3 , دانلود مستقیم کرک جداگانه بازی Crysis 3 , دانلود مکس پین 2012 برای کامپیوتر , دانلود نسخه BB بازی Crysis 3 برای pc , دانلود نسخه BlackBox بازی Crysis 3 برای کامپیوتر , دانلود نسخه ریلودد بازی کرایسیس 3 , دانلود نسخه فشرده بازی Crysis 3 برای pc , دانلود نسخه فشرده کرایسیس 3 برای کامپیوتر , دانلود کرک نهایی reloaded بازی Crysis 3 ,

تاريخ : یک شنبه 6 اسفند 1391 | 13:17 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame برای PC

 

The Dark Side of Notre Dame – یک بازی معمایی زیبا به سبک HOG است.داستان بازی در فرانسه و در پایتخت آن یعنی فرانسه به وقوع می پیوندد.زنجیره ای از قتل های مشکوک در مدت زمانی محدود و به شکل های گوناگونی اتفاق می افتد.طبق پیگری های پلیس فرانسه و سرنخ های به دست آمده این جنایت ها به یکدیگر مرتبط هستند.به عنوان مامور ویژه ی پلیس برای حل و فصل ماجرا و دستگیری مجرمان استخدام می شوید.پس تلاش کنید به وظیفه ی خود به درستی عمل کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

The Dark Side of Notre Dame Cover دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

The Dark Side of Notre Dame S2 دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame برای PC The Dark Side of Notre Dame S1 دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

   

caution دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  password دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame برای PCلینک دانلود – 1.05 گیگابایت | لینک کمکی

 

موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود بازي هاي هيدن آبجکت , دانلود بازي هايدن ابجکت 2012 , دانلود بازي هيدن آبجکت , دانلود بازي هيدن آبجکت جديد , دانلود بازي کامپيوتر , دانلود بازي کامپيوتر رايگان , دانلود بازي کامپيوتر کم حجم , دانلود بازي کم حجم , دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame , دانلود به سبک هيدن آبجکت , دانلود رايگان بازي , دانلود رايگان بازي کامپيوتر , دانلود مستقيم بازي هيدن آبجکت , دانلود مستقيم بازي کامپيوتر , دانلود نسخه کرک شده بازي هيدن ايجکت ,

تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | 13:31 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

 

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.30|

 

crysis3 ps3cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

 

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

در نمایش هایی که از این قسمت منتشر شد، ۲ دقیقه از این بازی را به بازیکنان نشان داده شد و ۵ راند مختلف از بازی منتشر شد. صحنه های جالب بازی شامل از بین بردن Trooperها توسط Hunterها بود. Trooperهایی که در این بازی از پا درمی آورید، خودشان به عنوان Hunter به بازی می آیند. روند بازی به این شکل است که آخرین فردی که زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. موضوع جالب این بخش، اینجاست که Trooperها دست به هر کاری می زنند تا شما را وادار به ورود به صحنه های اکشن کنند. Trooperها با مشاهده شما، فریاد می زنند و سایر افراد را خبر می کنند تا به سمت شما بیایند. به همین دلیل شما باید سریع حرکت کنید و یا هر گوشه از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از دست Trooperها فرار کنید و راه تازه ای برای کشتن آن ها پیدا کنید. در این حالت به بهترین شکل احساس می کنید که در نقش یک Predator قرار دارید.

 

تصاویری از محیط بازی:

Crysis 3 S2 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 Crysis 3 S1 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

Crysis 3 S3 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 Crysis 3 S4 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

Crysis 3 S5 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 Crysis 3 S6 s دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه ROGERO CFW 4.30 v2.05 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

source دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 توضیحات نصب بازی: پس از دانلود و اکسترکت نمودن پارت ها، تنها کافیست فولدر BLUS30976-[Crysis3] را به محل GAMES یا GAMEZ در هارد اکسترنال خود انتقال داده و سپس به اجرای بازی بپردازید. نیاز به هیچ گونه پچ و کرکی نیست. فایل های فشرده و اجرای بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی، کلیک کنید):

crysis3 ps3print small دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

 

caution دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Crysis 3 برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم بازی های پلی استیشن 3 , دانلود بازی 2013 برای ps3 , دانلود بازی Crysis 3 برای پلی استیشن 3 , دانلود بازی جدید برای CFW 3 , 40 , دانلود بازی کرایسیس 3 برای ps3 , دانلود رایگان بازی Crysis 3 برای PS3 , دانلود رایگان بازی های جدید ps3 , دانلود لینک مستقیم بازی Crysis 3 نسخه PS3 , دانلود نسخه DUPLEX بازی Crysis 3 برای PS3 ,

تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391 | 22:8 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

 

دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC

 

از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…
 
 
Aliens Colonial Marines-FLT| 5.95 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Aliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC
 

 

 

بازی توسط موتور گرافیکی قدرتمند UE3 پایه ریزی شده است که امروزه به عنوان یک موتور استاندارد برای ساخت بازی ها تبدیل شده است.وقتی سخن از این موتور به میان می اید کافی است که خیالمان از نظر گرافیکی راحت شود اما نمایش های بازی نشانگر آن است که Aliens: Colonial Marines هیچ شباهت گرافیکی به دیگر بازی های بهینه سازی شده با این موتور گرافیکی را ندارد.همانطور که گفته شد زمان زیادی نزدیک به ۵ سال برای ساخت و پرداخته شدن این بازی صرف شده است که انتظارات را بسیار بالا می برد.یعنی اگر این بازی همان سال ۲۰۱۰ عرضه می شد کار به مراتب راحت تری را باید انجام می داد اما برای یک بازی سطح اول آن هم در سال ۲۰۱۳ بسیار سخت است که بتواند خود را جلوه دهد! که امیدواریم در رابطه با این شوتر اول شخص امیدواریم این نکته صدق نکند.Aliens: Colonial Marines یک اکشن اول شخص ساخته یک استودیویی است که در ساخت این سبک بازی ها تبحر دارد.گیرباکس قبلا هم با Borderlands ثابت کرده است که می تواند چه در بخش تک نفره چه در بخش چند نفره یک شوتر ناب و سرگرم کننده ارائه دهد.در رابطه با A : CM هم همین نکته وجود دارد.همچنین مد Co-Op نیز در بازی وجود دارد که از چهر نفر پشتیبانی می کند که امکان اضافه شدن در بازی های زمانی متفاوت را به مخاطب می دهد.نکته دیگری که از بازی تایید شده است امکان بازی دونفره به صورت همزمان یا همان Split Screen می باشد که به مذاق خیلی ها خوش آْمده است.نکته مثبت دیگر هوش مصنوعی بسیار قوی شخصیت ها و حتی بیگانگان است که با حرکت مارپیچ خود واقعا مخاطب را به دردسر می اندازند.در رابطه با همراهان شما هم این نکته وجود دارد که در برخی سکانس ها واقعا به درد شما می خورند و فقط صقحه را اشغال نمی کنند! تنوع اسلحه ها و مناطقی که بازی را دنبال می کنید نیز بسیار خوب است و به علاوه لوازم جانبی دیگری همچون نشان دهنده مکان بیگانگان نیز در اختیار شما خواهد بود.همه چیز در بخش گیم پلی این بازی جذاب و سرگرم کننده و بسیار مشابه به عنوان اصلی خود کار شده است که واقعا کمتر ایرادی تاکنون می توان به او گرفت.

 

  حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8

Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHz or better, Intel Core2 Duo 2.4 Ghz or better

Memory: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 8 GB free hard drive space

Video Card: ATI Radeon HD 3850 or better, NVIDIA GeForce 8800GTS or better

DirectX: 9.0c or greater

Sound: Standard audio device

 

تصاویر محیط بازی :

Aliens Colonial Marines S2 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC Aliens Colonial Marines S1 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC

 Aliens Colonial Marines S3 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC

Aliens Colonial Marines S6 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC Aliens Colonial Marines S5 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Multiupload     Rodfile     Direct Link

 

OS: Operating System: Windows XP SP3/Vista/Windows 7 Processor: : 2.3 GHz Intel Quad Core Processor Memory: 2GB RAM (Graphics: NVIDIA GeForce GTX560/ATI Radeon HD 5850 (512 minimum DirectX®: ۹٫۰c Hard Drive: 20GB free hard disk space Sound: DirectX 9.0c compatible

download دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload     Rodfile     Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload     Rodfile     Direct Link

 

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: تصاویر بازی Aliens Colonial Marines , دانلود بازی Aliens Colonial Marines , دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC , دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای ویندوز , دانلود رایگان بازی Aliens Colonial Marines , دانلود رایگان بازی Aliens Colonial Marines نسخه FLT , دانلود لینک مستقیم بازی Aliens Colonial Marines برای PC , دانلود لینک پر سرعت بازی Aliens Colonial Marines برای کامپیوتر , دانلود مستقیم بازی Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه Aliens Colonial Marines FLT , دانلود نسخه blackbox بازي Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه بلك باكس بازي Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه ریلودد بازی Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه سالم بازی Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه فشرده بازي Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه كرك شده بازي Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه كم حجم بازي Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه معتبر بازي Aliens Colonial Marines , دانلود نسخه ویندوز Aliens Colonial Marines , دانلود کرک سالم و نهایی بازی Aliens Colonial Marines , سيستم مورد نياز Aliens Colonial Marines , نقد و بررسی Aliens Colonial Marines ,

تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | 11:41 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

 

دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

 

AREA 51 – یک بازی اکشن محصول کمپانی معروف Midway است.داستان بازی از یک حادثه در یک آزمایشگاه زیرزمینی که روی ویروس ها آزمایش میکند کلید می خورد.و آزمایشگاه از کنترل دانشمندان خارج می شود.شخصیت اصلی داستان که یکی از برجسته ترین افراد نیروی ویژه است مامور حل و فصل مشکلات می شود.در ادامه داستان او متوجه می شود که این اتفاق یک حادثه نبوده بلکه…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید….

 

AREA 51 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

 

 تصاویر محیط بازی :

Aria51 S2 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC Aria51 S1 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت

 

download دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Multiupload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Multiupload   Direct Link


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود بازی PC Aria 51 , دانلود بازی اکشن , دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC , دانلود بازی اکشن کم حجم , دانلود بازی با لینک مستقیم , دانلود بازی تفنگی , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی کم حجم pc , دانلود رایگان بازی کامپیوتر ,

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391 | 14:53 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

 

 

 

 

دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Dead Space 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Dead Space 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

اینبار هم بازیکن می تواند سلاح خود را کاملاً ارتقاء داده و اجزای جدیدی برای کارایی بهتر آن انتخاب کند. شاید این بهترین ایده برای یک IP بزرگ محسوب شود، زیرا اینبار بازیکن ها از آزادی عمل بالایی برخوردارند و می توانند به سلاح ایده آل خود برسند. در Dead Space 3 شما با دشمنان جدیدتری روبرو شده و گفتنی است که وقت کمتری نیز برای نابودی آن ها دارید. Bossها به مراتب زیادتر شده و از هوش مصنوعی بیشتری بهره خواهند برد. معماهای زیادی برای بازی در نظر گرفته شده که به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می شوند.بازی از گرافیک بالا و قدرتمندی بهره می برد و مانند گذشته توسط Visceral Engine ساخته می شود. اینبار ما با محیطی برف آلود روبرو هستیم، پس نباید جزئیاتی کمتر از واقعیت را ببینیم. به همین منظور Visceral Games صحنه و نورپردازی را طوری بر پرده بازی نقاشی کرده که از زیبایی آن بازمی مانید. اگر به تریلری که در E3 پخش شد، توجه کرده باشید، بعد از صحنه نبرد و درگیری ها به محیطی باز رفته و شاهد کوه هایی پوشیده از برف بودید که نور از پشت به آن می تابید و چنان منعکس می شد که از زیبایی حیران می ماندید. بازی از داستان خوبی بهره می برد و امید بیشتری نیز به این قسمت است تا Dead Space بتواند با قرار دادن المان های مختلف از نسخه های قبلی و ترکیب سبک اکشن و ترس نمرات خوبی را از بهترین منابع دریافت کند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

 

OS: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel : Pentium D 840 3.2GHz, AMD : Athlon 64 X2 Dual Core BE-2300

Memory: 1GB XP/2GB Seven,Vista

Hard Disk Space: 10 GB free hard drive space

Video Card: Nvidia GeForce 6800 XT, AMD Radeon X1600 Pro 512MB

DirectX: 9.0c or greater

Sound: Standard audio device

 

تصاویر محیط بازی :

 

Dead Space 3 Screenshot 022 دانلود بازی Dead Space 3 برای PC Dead Space 3 Screenshot 011 دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

Dead Space 3 Screenshot 044 دانلود بازی Dead Space 3 برای PC 

 

 

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Dead Space 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Dead Space 3 برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Direct Link

 

download دانلود بازی Dead Space 3 برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

 

download دانلود بازی Dead Space 3 برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: تصاویر بازی Dead Space 3 , خرید اینترنتی بازی فضای مرده 3 , خرید پستی بازی Dead Space 3 , دانلود از سرور Multiupload بازی Dead Space 3 , دانلود بازی Dead Space 3 , دانلود بازی Dead Space 3 برای PC , دانلود بازی Dead Space 3 برای ویندوز , دانلود بازی فضای مرده 3 برای کامپیوتر , دانلود رایگان بازی Dead Space 3 , دانلود رایگان بازی Dead Space 3 نسخه Reloaded , دانلود لینک مستقیم بازی Dead Space 3 برای PC , دانلود لینک پر سرعت بازی Dead Space 3 برای کامپیوتر , دانلود مستقیم بازی Dead Space 3 , دانلود نسخه blackbox بازي Dead Space 3 , دانلود نسخه Reloaded Dead Space 3 , دانلود نسخه Reloaded بازی فضای مرده 3 برای PC , دانلود نسخه بلك باكس بازي Dead Space 3 , دانلود نسخه ریلودد بازی Dead Space 3 , دانلود نسخه سالم بازی DmC Devil May Cry , دانلود نسخه فشرده بازي Dead Space 3 , دانلود نسخه كرك شده بازي Dead Space 3 , دانلود نسخه كم حجم بازي Dead Space 3 , دانلود نسخه معتبر بازي Dead Space 3 , دانلود نسخه ویندوز Dead Space 3 , دانلود کرک سالم و نهایی بازی Dead Space 3 , سيستم مورد نياز Dead Space 3 , نقد و بررسی Dead Space 3 ,

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391 | 14:51 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Far Cry 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Far Cry 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

 

گرافیک این بازی از همان بدو معرفی فارکرای ۳ ، مورد توجه و تحسین واقع شد.بازی با موتور گرافیکی Dunia Engine 2 ساخته شده است.یه جرات می توان گفت که با یکی از نامزد های دریافت جایزه ی بهترین گرافیک سال طرف هستیم.قسمت دوم این بازی هم که در سال ۲۰۰۸ عرضه شده بود ، به لطف انجین Dunia ، گرافیکی باور نکردنی را به رخ بازیبازها کشیده بود.با تاکید بر مطالب فوق ، محیط بازی یک جزیره ی استوایی است که دارای گونه های متفاوت درختان ، بوته ها ، تپه ها و صخره ها ، رودخانه و آبشار است که با استفاده از Dunia Engine 2 ، آیتم های مذکور به زیباترین شکل ممکن در آمده است.در نتیجه ی مشاهده ی تریلر ها و اسکرین شات های این عنوان ، با طراحی سلاح و نورپردازی خارق العاده ای مواجه هستیم.در مورد طراحی چهره هم باید گفت که Dunia 2و یوبی سافت از پس این کار به بهترین نحو ممکن برآمده اند.به نظر کرایسیس ، یک رقیب جدی پیدا کرده است.در مجموع با یک گرافیک زیبا و دلنشین طرف خواهیم بود که شما را همچون جیسون برودی ، به گشت و گذار و لذت از مناظر سرسبز و زیبای این جزیره ی استوایی ، دعوت می کند.

 

سیستم استاندارد جهت اجرای بازی :

 

OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8

CPU : Intel Core i3-530 or AMD Phenom II X2 565 or better

RAM: 6 GB

Hard Disk Space: 12 GB of free hard disk space

Video Card: 1024 MB DirectX 11-compliant card with Shader Model 4.0 or higher

DirectX®: DirectX 9.0

Far Cry 3 Supported Video Cards : s

ATI Radeon HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series

Nvidia GeForce GTX 8800 / GTX 9000 / GT 200 / GT 400 / GT 500 / GT 600 series

 

تصاویری از محیط بازی:

farcry3 screenshots 05 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 04 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

farcry3 screenshots 06 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 01 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

farcry3 screenshots 03 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 02 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Far Cry 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

نکته بسیار مهم: برای رفع مشکل سرعت دانلود در ساعات شبانه می توانید از سرور Archive – Direct Link 3 استفاده نمایید. لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، قبل از شروع دانلود از این سرور، حتما توضیحات موجود در این صفحه را مرور نمایید.

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: خريد پستي بازي Far Cry 3 , خريد پستي بازي فار کرای 3 , دانلود بازي Far Cry 3 , دانلود بازي Far Cry 3 با لينك مستقيم ,

تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391 | 14:12 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

 

 

 

نکته: patch را در محل نصب بازی کپی کنید و به صورت run as administrator اجرا و انجام دهید.

 

 

password پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0رمز فایل: www.downloadha.com

download پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0 لینک دانلود – 63.5 مگابایت لینک کمکی

 


موضوعات مرتبط: بازی اکشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود Angry Birds Star Wars 1 , 1 , 0 , دانلود انگری بردز استار وارز , دانلود بازي Angry Birds Star Wars v1 , 0 , 0 , دانلود بازي انگري بريد , دانلود كرك سالم Angry Birds Star Wars , دانلود نسخه جدید انگری بردز , دانلود کرک Angry Birds Star Wars 1 , 1 , 0 , دانلود کرک انگری بردز , مراحل جديد براي angry birds , نسخه جديد Angry Birds براي كامپيوتر , نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين , نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين براي كامپيوتر , نسخه كامپيوتر بازي پرندگان خشمگين , پچ سالم بازي Angry Birds Star Wars ,

تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391 | 14:6 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.: Weblog Themes By VatanSkin :.